Producenci

Reklamacje i zwroty

  • Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady( np. uszkodzenia mechaniczne itd.) może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych poprzez odesłanie towaru na adres sklepu.
  • Sprzedawca po rozpatrzeniu zasadności reklamacji może zaproponować klientowi( po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym):

 

            -Inny towar o tej samej wartości

            -Zwrot gotówki 

            -Wymianę towaru na wolny od wad


  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Koszyk

produktów 0

wartość 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Kontakt

 

tel. 721-200-222

(informacje o produktach)

 

 

sklep@etama.pl

Statystyki

Produktów:
8887
Kategorii:
880
Nowości:
0
Promocje:
77
facebook